Blog

Czym jest Święty Spokój?

Jako doświadczeni tropiciele synergii wybraliśmy się ostatnio na poszukiwania Świętego Spokoju. Zadanie enigmatyczne i nieoczywiste, ale zarazem fascynujące i rozwijające. Przez tydzień rozmawialiśmy z różnymi ludźmi, zadawaliśmy szczegółowe pytania i szukaliśmy wyczerpujących odpowiedzi. Chcieliśmy znaleźć jedną, uniwersalną definicję pojęcia, jakie można określić mianem Święty Spokój. Co to właściwie jest? Czy da się to jakkolwiek określić? Jaką ma wartość? Czy ma materialną postać? Im […]
Czytaj więcej

Marketing i reklama na bieżąco #3

Jak napisał w styczniu portal Tubular Insights: do 2020 roku wideo marketing będzie obejmował prawie 80% całego ruchu w sieci. W obliczu takiej prognozy nie można pozostać obojętnym i każda firma powinna zainwestować w produkcję materiałów wideo, jeśli chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w Internecie. Dlaczego jest to ważne Zacznijmy od przeanalizowania zalet – co nam w ogóle daje wideo marketing? Po pierwsze, wysoki stopień zaangażowania wśród […]
Czytaj więcej

Co robić gdy reklama nie działa?

Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu. To stwierdzenie dość ogólne, ale absolutnie prawdziwe. Zaś sama ta „dźwignia” ma kilka innych dźwigni, dzięki którym może spełniać swoją funkcję, a których brak totalnie uniemożliwia jej działanie. Często jest tak, że firmy inwestują w reklamy spore pieniądze lecz te nie przynoszą odpowiednich efektów. Oczywiście nikt od razu nie stworzy idealnego przekazu oraz idealnej reklamy, ale jeżeli po kwartale […]
Czytaj więcej

Marketing i reklama na bieżąco #2

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o roli mediów społecznościowych w rozwoju biznesu. Doszliśmy wtedy do jednoznacznego wniosku, że w dzisiejszych czasach aktywna obecność w sieci jest nieodzownym elementem prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo powinno dysponować funkcjonalną stroną oraz prężnie działającymi profilami na co najmniej kilku serwisach społecznościowych. W przeciwnym razie nie miałoby ono praktycznie żadnej szansy przebicia się do świadomości potencjalnych klientów. Dziś przyjrzymy się jednemu z najpopularniejszych kanałów komunikacji, […]
Czytaj więcej

Nie straszcie dzieci audytem!

Słysząc słowo „audyt” wielu z nas odczuwa ciarki przechodzące po plecach lub uderzenie ciepła. To słowo ma dość negatywne konotacje. Kojarzy nam się z weryfikacją, swoistym polowaniem na czarownice, rozliczaniem, konsekwencjami. Często też jest monotonną pracą zakończoną spisaniem raportu, którego nikt nie rozumie, a nawet nikt nie przeczyta. Sytuacja nie powinna tak wyglądać. Nie wnikamy czyja jest to konkretnie wina – czy agencji, […]
Czytaj więcej

„Od czego umierają firmy” – Helmut V. Gläser

Śmierć firmy – nie daj się zaskoczyć! Nic nie trwa wiecznie. Kryzys nie omija także rynku – jednym z jego prawideł jest fakt, że nawet największe firmy bankrutują. Upadek ze szczytu bywa zaskoczeniem, zwłaszcza kiedy dotyka świetnie prosperujące przedsiębiorstwa. Jakie są przyczyny trwania takiego cyklu? Na to pytanie odpowie Helmut V. Gläser w trakcie warsztatu „Od czego umierają firmy”, organizowanego […]
Czytaj więcej

Marketing i reklama na bieżąco #1

Możesz poczuć się staro, ale druga dekada XXI wieku dobiega końca. A to znaczy, że, chcąc nie chcąc, żyjemy w samym środku ery cyfrowej. W tej sytuacji prowadzenie biznesu bez wykorzystania internetu stanowi mission impossible. To znaczy – można, tylko po co? Jednym z podstawowych narzędzi interakcji z Klientami są obecnie media społecznościowe. Jak będą się kształtowały w najbliższym czasie? Jakie trendy, a jakie błędy […]
Czytaj więcej

Janusz marketingu radzi: polub i udostępnij post, a wygrasz nagrodę

Na portalach społecznościowych, a w 99% na Facebooku cały czas modne są konkursy na zasadzie: „Chcesz coś wygrać? Super, wystarczy, że tylko polubisz i udostępnisz post”. Żeby było jasne: nie oceniam ludzi biorących udział w takich konkursach. To nic złego, że ktoś chce dać szansę losowi. Mam uwagi do osób tworzących taki przekaz, bo problemy, w które mogą się „wpakować” są bardzo poważne. To, iż fanpage na Facebooku […]
Czytaj więcej

10 zasad dobrej sprzedaży
internetowej – nieoczywiste rady dla wszystkich

Bez względu czy Twoja firma sprzedaje przez Internet czy tylko informuje o swoich działaniach i jak bardzo zaawansowanych narzędzi używa, ten tekst jest właśnie dla Ciebie. Komunikacja internetowa ma bowiem olbrzymie znaczenie. Niedocenienie jej lub oddanie w niewłaściwe ręce, może narazić każdą firmę na spore straty. W momencie gdy prawie każdy używa smartfona, a większość z nas szuka rozwiązań różnych spraw właśnie w sieci, […]
Czytaj więcej
Miracles Of Capital

Miracles Of Capital – spójrz na firmę od nowa

„Rozsadza umysł!”, „Uświadamia”, „Pobudka!”, „Wielka zmiana”, to tylko niektóre wrażenia uczestników po szkoleniu Miracles Of Capital, prowadzonego przez dr. Jeh Shyan Wonga, menedżera i milionera, który odniósł olbrzymi sukces w biznesie. Przez 3 dni z rzędu przedsiębiorcy chłonęli unikalną i praktyczną wiedzę, która sprowokowała ich do zupełnie nowego spojrzenia na prowadzone przez nich firmy. Dla Pana Marka Bernaciaka, założyciela AMB Technic, szkolenie MOC to zmiana układu […]
Czytaj więcej
Load More
Fail to load posts. Try to refresh page.