Blog

Jak dzięki opowieści kupiłem lodówkę

Jak dzięki opowieści kupiłem lodówkę

Na co dzień rzadko myślisz o tym, kiedy TO się stanie. A stanie się prędzej czy później. Zazwyczaj w najmniej odpowiednim momencie. Tak przynajmniej było u mnie. Otóż pewnego dnia czekałem jak spragniony wody na długi weekend. Pogoda wprawdzie miała nie rozpieszczać, ale zawsze to parę dni z rodziną. Już plany porobione, już grill gotowy, zrobione zakupy i dzień przed… lodówka odmawia posłuszeństwa! Nie było rady. […]
Czytaj więcej

Marketing i reklama na bieżąco #4

Czy komputer może kierować w całości naszym codziennym życiem? Czy sztuczna inteligencja jest w stanie zastąpić człowieka w każdej sytuacji? Czy maszyny mogą odczuwać emocje tak jak my? Te pytania napędzają nieustannie rozwój technologiczny od dobrych kilkudziesięciu lat. Oczekiwania naukowców względem sztucznej inteligencji są olbrzymie, tak jak możliwości, jakie roztacza przed ludzkością wykorzystanie tej technologii. W dzisiejszym wpisie omówimy pokrótce możliwości użycia […]
Czytaj więcej

Kilka słów o Marie Zélie

Najnowsze wieści z biznesowego frontu! Pracownia Synergii została współzałożycielem i udziałowcem nowej spółki Marie Zélie SA. Jesteśmy z tego powodu niezwykle szczęśliwi i dumni, tym bardziej, że firma ta od lat jest dla nas symbolem piękna i elegancji. O Marie Zélie Jeśli myślimy o kobiecych ubraniach, to właśnie Marie Zélie jest pierwszym skojarzeniem, jakie przychodzi nam do głowy. Krzysztof Ziętarski, twórca marki i przedsiębiorca z Trójmiasta, pierwsze pomysły […]
Czytaj więcej

Czym jest Święty Spokój?

Jako doświadczeni tropiciele synergii wybraliśmy się ostatnio na poszukiwania Świętego Spokoju. Zadanie enigmatyczne i nieoczywiste, ale zarazem fascynujące i rozwijające. Przez tydzień rozmawialiśmy z różnymi ludźmi, zadawaliśmy szczegółowe pytania i szukaliśmy wyczerpujących odpowiedzi. Chcieliśmy znaleźć jedną, uniwersalną definicję pojęcia, jakie można określić mianem Święty Spokój. Co to właściwie jest? Czy da się to jakkolwiek określić? Jaką ma wartość? Czy ma materialną postać? Im […]
Czytaj więcej

Marketing i reklama na bieżąco #3

Jak napisał w styczniu portal Tubular Insights: do 2020 roku wideo marketing będzie obejmował prawie 80% całego ruchu w sieci. W obliczu takiej prognozy nie można pozostać obojętnym i każda firma powinna zainwestować w produkcję materiałów wideo, jeśli chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w Internecie. Dlaczego jest to ważne Zacznijmy od przeanalizowania zalet – co nam w ogóle daje wideo marketing? Po pierwsze, wysoki stopień zaangażowania wśród […]
Czytaj więcej

Co robić gdy reklama nie działa?

Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu. To stwierdzenie dość ogólne, ale absolutnie prawdziwe. Zaś sama ta „dźwignia” ma kilka innych dźwigni, dzięki którym może spełniać swoją funkcję, a których brak totalnie uniemożliwia jej działanie. Często jest tak, że firmy inwestują w reklamy spore pieniądze lecz te nie przynoszą odpowiednich efektów. Oczywiście nikt od razu nie stworzy idealnego przekazu oraz idealnej reklamy, ale jeżeli po kwartale […]
Czytaj więcej

Marketing i reklama na bieżąco #2

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o roli mediów społecznościowych w rozwoju biznesu. Doszliśmy wtedy do jednoznacznego wniosku, że w dzisiejszych czasach aktywna obecność w sieci jest nieodzownym elementem prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo powinno dysponować funkcjonalną stroną oraz prężnie działającymi profilami na co najmniej kilku serwisach społecznościowych. W przeciwnym razie nie miałoby ono praktycznie żadnej szansy przebicia się do świadomości potencjalnych klientów. Dziś przyjrzymy się jednemu z najpopularniejszych kanałów komunikacji, […]
Czytaj więcej

Nie straszcie dzieci audytem!

Słysząc słowo „audyt” wielu z nas odczuwa ciarki przechodzące po plecach lub uderzenie ciepła. To słowo ma dość negatywne konotacje. Kojarzy nam się z weryfikacją, swoistym polowaniem na czarownice, rozliczaniem, konsekwencjami. Często też jest monotonną pracą zakończoną spisaniem raportu, którego nikt nie rozumie, a nawet nikt nie przeczyta. Sytuacja nie powinna tak wyglądać. Nie wnikamy czyja jest to konkretnie wina – czy agencji, […]
Czytaj więcej

„Od czego umierają firmy” – Helmut V. Gläser

Śmierć firmy – nie daj się zaskoczyć! Nic nie trwa wiecznie. Kryzys nie omija także rynku – jednym z jego prawideł jest fakt, że nawet największe firmy bankrutują. Upadek ze szczytu bywa zaskoczeniem, zwłaszcza kiedy dotyka świetnie prosperujące przedsiębiorstwa. Jakie są przyczyny trwania takiego cyklu? Na to pytanie odpowie Helmut V. Gläser w trakcie warsztatu „Od czego umierają firmy”, organizowanego […]
Czytaj więcej

Marketing i reklama na bieżąco #1

Możesz poczuć się staro, ale druga dekada XXI wieku dobiega końca. A to znaczy, że, chcąc nie chcąc, żyjemy w samym środku ery cyfrowej. W tej sytuacji prowadzenie biznesu bez wykorzystania internetu stanowi mission impossible. To znaczy – można, tylko po co? Jednym z podstawowych narzędzi interakcji z Klientami są obecnie media społecznościowe. Jak będą się kształtowały w najbliższym czasie? Jakie trendy, a jakie błędy […]
Czytaj więcej
Load More
Fail to load posts. Try to refresh page.