Sandler Training Polska

Sandler Training® to uznani na świecie specjaliści od sprzedaży. Firma globalnie prowadzi 220 centrów szkoleniowych, w 12 językach wspierając handlowców, managerów i przedsiębiorców. Dzięki wykorzystywaniu własnych metod, jest jedną z najefektywniej działających organizacji doradczych na całym świecie. Sprzedaż to również nasza pasja, dlatego kiedy przedstawiciele Sandler Training Polska zwrócili się do nas w styczniu 2016 r., od razu złapaliśmy nić porozumienia.

wyzwanie

Wspólnie z Klientem ustaliliśmy, że żeby poprawić widoczność i rozpoznawalność działań Sandler Training Polska należy skupić się na zbudowaniu stałej grupy lojalnych odbiorców. Za istotne też uznaliśmy nadanie firmie jeszcze nowocześniejszego wizerunku, na miarę oferowanych przez nią usług.
WWW i social media
Nasze działania objęły wprowadzenie zmian zgodnych z amerykańskimi standardami na stronie Sandler Training Polska, a także stworzenie funkcjonalnych landing page, ułatwiających kontakt z Klientami.
Szkolenie filmowe
Żeby wspólnie tchnąć nowe życie w kanał Sandler Training Polska w serwisie YouTube przeszkoliliśmy Klienta, jak samodzielnie i przy niewielkim nakładzie pieniężnym tworzyć estetyczne i trafiające do odbiorców filmy.
konferencje
Nasze wsparcie przy organizacji konferencji pomogło zaoszczędzić Klientowi 23 000 zł przy promocji w mediach ostatniej edycji konferencji biznesowej „Inżynieria Sprzedaży”, a relacja z tego wydarzenia dotarła do blisko 126 000 czytelników portalu biznes.onet.pl.

www i social media

W celu nadania firmie jeszcze nowocześniejszego wizerunku, podjęliśmy kroki, polegające na zbudowaniu marki Sandler Training przez obsługę social media (LinkedIn Pulse i Facebooka) oraz newsletterów. Nasze działania objęły również wprowadzenie zmian zgodnych z amerykańskimi standardami na stronie Sandler Training Polska, a także stworzenie funkcjonalnych landing page InzynieriaSprzedazy24.pl i EksperciSprzedazy.pl, ułatwiających kontakt z Klientami.

szkolenie filmowe

Żeby wspólnie tchnąć nowe życie w kanał Sandler Training Polska w serwisie YouTube przeszkoliliśmy Klienta, jak samodzielnie i przy niewielkim nakładzie pieniężnym tworzyć estetyczne i trafiające do odbiorców filmy. Nasze szkolenie filmowe pozwoliło Sandlerowi znacząco zoptymalizować wydatki na tworzenie tego typu materiałów. To wiedza, która coraz bardziej procentuje.

konferencje

Podjęliśmy także szereg działań wokół organizacji, promocji i przeprowadzenia dwóch konferencji „Inżynieria Sprzedaży”, tworząc różnorodny kontent: filmy, podcasty, teksty i tłumaczenia. Nasze wsparcie pomogło zaoszczędzić Klientowi 23000 zł przy promocji w mediach ostatniej edycji konferencji biznesowej „Inżynieria Sprzedaży”, a relacja z tego wydarzenia dotarła do blisko 126 000 czytelników portalu biznes.onet.pl. Wzbudzenie zainteresowania mediów – warto wymienić tu takie tytuły jak wspomniany biznes.onet.pl czy „Puls Biznesu”, czy wywiad w miesięczniku branżowym MyCompany - to kolejny sukces, szeroko otwierający Sandlerowi drzwi na polski rynek.
Praca dla Sandler Training Polska była dla nas również przyjemnością. Dzięki wzajemnej wymianie doświadczeń zyskaliśmy kolejną perspektywę spojrzenia na sprzedaż, a sami mogliśmy w dużym stopniu wykorzystać marketingowe i PR - owe możliwości Pracowni Synergii.
PODOBA CI SIĘ?
NAPISZ DO NAS!
Adres
Al. Niepodległości 245/17
02-009 Warszawa
ZADZWoń
+48 606 555 769
+48 501 346 632