Mówi się, że w życiu nic nie jest za darmo. Na szczęście my wiemy, że to nieprawda! Jako przedsiębiorca możesz dysponować zupełnie darmowymi narzędziami, które nie tylko pozwolą Ci pozyskać wymarzonego Klienta, ale również zarobić. A najlepsze jest to, że żeby zacząć z nich korzystać, potrzebujesz dokładnie zero złotych!
Co to za narzędzie, pomyślisz, i dlaczego jeszcze o nim nie słyszałem? Odpowiedź jest prostsza, niż Ci się wydaje – to LinkedIn. Największa sieć profesjonalistów na świecie, która wniosła w biznes zupełnie nową jakość kontaktów między różnymi przedsiębiorcami oraz firmami a Klientami. Znasz zasadę, że żeby dotrzeć do dowolnej osoby na świecie, potrzebujesz sześć kolejnych kontaktów? LinkedIn znacznie skraca ten dystans, wystarczy, że dasz się zauważyć.
Tak się składa, że Pracownia Synergii wraz z Towarzystwami Biznesowymi SA organizuje całodniowe szkolenie „Mistrzowski profil na LinkedIn”, które odbędzie się 15 grudnia w Warszawie, start: godz. 9:00. Szkolenie poprowadzi Marta Smyrska, ekspert ds. PR z 16-letnim doświadczeniem, który jak mało kto zna się na wykorzystaniu LinkedIn’a w biznesie.
Potencjał nie do przecenienia
Twoje konto w serwisie LinkedIn zawiera ogrom informacji. Regularnie przeglądają je osoby, z którymi mógłbyś nawiązać owocną współpracę – trzeba je jednak do tego zachęcić! Ułożenie i selekcja treści, dobór formy przekazu, zdjęcie – te i inne elementy mają wpływ na to, jak jesteś postrzegany przez innych użytkowników serwisu. Przyjdź na nasze szkolenie, a nowe kontakty będą znajdować się same!
[button link=’http://mistrzowskiprofil.evenea.pl/’ size=’large’ color=’blue’ target=’blank’]Tak, chcę mieć Mistrzowski Profil na LinkedIn[/button]
W zakres szkolenia wchodzą następujące zagadnienia:
- Strategia Twojej marki firmowej i osobistej na LinkedIn – jakie emocje chcesz budzić?
- 12 kroków do mistrzowskiego profilu na LinkedIn – tworzenie/optymalizacja profilu z wykorzystaniem wskazówek trenerki;
- Siła zdjęć i magia filmów;
- Budowanie wartościowej sieci kontaktów – zasady, tricki i dobre praktyki;
- Korzystanie z konta na LinkedIn;
- Stworzenie Company Profile krok po kroku;
- Showcase Page – czym jest i jak wykorzystać jej potencjał;
- Content Marketing na LinkedIn – Jak tworzyć i dystrybuować treści, które będą docierać do potencjalnych klientów;
- Grupy na LinkedIn – Jak je wyszukać i wykorzystać ich potencjał. Kiedy udzielać się na stworzonych grupach, a kiedy zakładać własną;
- Jak wykorzystać Pulse, platformę blogową LinkedIn, do własnych celów biznesowych;
- LinkedIn Influencers – kogo warto obserwować na LinkedIn;
- Growth Hacking na LinkedIn;
- Siła wiadomości osobistych;
- Reklama na LinkedIn – przykłady i case studiem.
[button link=’http://mistrzowskiprofil.evenea.pl/’ size=’large’ color=’blue’ target=’blank’]Tak, chcę mieć Mistrzowski Profil na LinkedIn[/button]
Nie tylko szkolenie
Przed szkoleniem odbędzie się webinar Jak pozyskać wymarzonego Klienta używając darmowego narzędzia merytorycznie nawiązujący do szkolenia. To świetna okazja, żeby zapoznać się z tematem, wysłuchać porad specjalistki oraz przekonać się, czy warto wziąć udział w szkoleniu. Może już jesteś posiadaczem Mistrzowskiego Profilu na LinkedIn?
Webinar, podobnie jak LinkedIn, jest zupełnie darmowy. Dowiesz się, w jaki sposób w pełni rozwinąć potencjał drzemiący w tym internetowym narzędziu, jak zwiększać swoją sieć kontaktów przy minimalnym wysiłku oraz jak się zaprezentować obecnym i przyszłym Klientom. Jeśli uważasz, że już jesteś ekspertem w zakresie wykorzystania LinkedIna – sprawdź swoją wiedzę. Nic Cię to nie kosztuje!
Webinar odbędzie się 1 grudnia, godz. 18:00
[button link=’http://mistrzowskiprofil.evenea.pl/’ size=’large’ color=’blue’ target=’blank’]Tak, chcę mieć Mistrzowski Profil na LinkedIn[/button]
Kto będzie szkolił i poprowadzi webinar?
Marta Smyrska pomaga firmom i ludziom w opowiadaniu ich historii. Pracuje w branży PR od 2000 roku. Prowadziła działania PR dla takich klientów jak: Carrefour Polska, Centrum Onkologii, Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Wawel S.A.
Specjalizuje się w komunikacji instytucjonalnej oraz w content marketingu. Jest absolwentką historii sztuki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studium public relations Szkoły Głównej Handlowej.
Skończyła Storytelling for Change + Acumen oraz Ariel Group.
Posiada certyfikat Inbound Hub Spot Academy. Jest pracującą mamą i promotorką rozwoju zawodowego kobiet. Przywiązuje wagę do fromy i proporcji. Nie lubi nowomowy i okrągłych zdań, które nic nie znaczą. Uważa, że językiem przyszłości będzie prostota.
Comment