– Jeżeli nie chcemy rozwoju swojej firmy realizować w modelu koguta z obciętą głową, który biega po podwórku bez celu, ale jeżeli chcemy wyznaczyć sobie jakiś cel ostateczny i dzień po dniu sprawdzać czy się do niego przybliżamy, wówczas potrzebujemy strategii – mówi Maciej Gnyszka w pierwszym odcinku podcastu Pracowni Synergii.
W świetle strategii jesteśmy w stanie ocenić każde nasze działanie, łącznie z tym czy np. firmowa strona internetowa powinna wyglądać tak, a nie inaczej? Jak powinny wyglądać moje ulotki i czy powinienem się angażować w taki, a nie inny sponsoring? Krótko mówiąc: strategia to świadomy wybór określonej drogi rozwoju.
Jeśli nie masz jej wdrożonej w swojej firmie, to zgłoś się do nas:
[button link=’mailto:dominik@pracowniasynergii.pl’ size=’large’ color=’blue’ target=’blank’]Tak, zamawiam strategię dla mojej firmy[/button]
Comment